mydramalist.info

wo de qi miao nan you

Official discussion of wo de qi miao nan you

Synopsis
Tian Jing Zhi accidentally awakens a supernatural being, Xue Ling Qiao, who has been asleep for centuries. Forced to let him into her home, she doesn't like him at first but as time goes on, the bond between the two grows stronger.

Warning
This page may contain spoilers.
zaharisa 05 May, 2016
Is not unwatchable, but...

even in episode 1
The girl is not concerned about killing 2 people;
the main guy crawling a roof in daylight?
missiealice 07 May, 2016
Até agora estou gostando bastante
mradke 16 May, 2016
Oh my God, the main actress's facial expressions are the best hahahah
mradke 25 May, 2016
Amazing!! There MUST have a second season... can't wait!
missiealice 25 May, 2016
O final:
WTF? Tava bom até quase o final do drama, aí me fazem aquele final? Achei muito ridículo kkkkkkkkkkkk O monstro Xue tb, vou dizer viu, até o fim ele não demonstrou emoção alguma, não expressou os sentimentos dele direito, nada! Um robô! Aff, curti pacas pra depois ver que perdi meu tempo.
yaya 19 Jun, 2016
I didn't think I would watch a show like this. Even if there are some things that doesn't make sense, it's very addictive and funny. I enjoyed watching it!
There has to be season 2!
frannam 12 Feb, 2017
Só o que salvou pra mim foi a protagonista que me garantiu altos risos, porque de resto achei muita situação sem sentido, efeitos especiais fraquíssimos e um romance que não me convenceu até o fim. E que que ator ruim escolheram pra fazer o prota, completamente inexpressivo o drama inteiro, tadinho tava mais pra robô que pra monstro! Não vou nem comentar aquele fim altamente nonsense! kkkkk Só não droppei porque sou persistente, mas foi quase! ^^
otike ~ 2 weeks
Seriously? that's the ending?
loading...
Loading...