mydramalist.info

missing nine

Official discussion of missing nine

Synopsis
This title has no synopsis yet.

Warning
This page may contain spoilers.
missiealice 21 Feb, 2017
Eu tava a fim de ver. Se alguém puder me mandar mensagem falando mais ou menos como é de uma forma neutra pra eu ver se arrisco ou não, ficarei bem grata kkkkkkk sério
cncll 21 Feb, 2017
@warmlia Koreans in general actually have very little facial hair so it might be possible :3
warmlia 21 Feb, 2017
@cncll I know, but at least some shadow beard HAHAHAHAHAH. they look flawless even after days! I would be looking bad HAHAHAHAH
jeaudrey 26 Feb, 2017
first part was good, but now it becoming very boring.
I think i`m gonna drop this
sweetsuga 02 Mar, 2017
Bege Guys
tephxx 07 Mar, 2017
@missiealice a história é sobre artistas e staffs de uma empresa de entretenimento cujo avião cai numa ilha deserta quando estavam indo para a China para um show. e ai a gente vê o que aconteceu com eles na ilha pela perspectiva de um dos sobreviventes até que mais detalhes começam a ser revelados.
se você for uma pessoa que não liga pra detalhes, pode ver, não é (tão) ruim, mas se você for XD vai ficar agoniada.
ah e não tem muito romance, mas tem até bastante parte cômica (não necessariamente nas horas que você gostaria que tivesse).

EDIT: retiro o que disse sobre não ser "tão ruim". porque é.
ilate 10 Mar, 2017
I guess this is the kind of drama I would call 'guilty pleasure'. It got horribly ridiculous, they totally diverted from the 'survival' part of the drama what I found very annoying, and most of the things didn't really make sense. But for some reasons I still tuned in every week and found every episode more or less entertaining. Don't watch it if you have high expectations. But if you have some spare time, and you really have nothing else to watch - go for it.

I also feel kind of deceived with Chanyeol's role in the drama. It felt more like a guest appearance than actual supporting role.
stehcamine 11 Mar, 2017
Falem o que quiser, mas eu gostei. HAHAHAHA Claro que ficou ridículo, mas tava bem imprevisível!
Só que ninguém deu a mínima pro Yeol, ele sumiu e só citaram ele no ultimo ep e olha lá.
loading...
Loading...