mydramalist.info

himssen yeoja do bong sun

Official discussion of himssen yeoja do bong sun

Synopsis
This title has no synopsis yet.

Warning
This page may contain spoilers.
olszyna 21 Apr, 2017
It's so so hard to rate this drama.
The cute and adorable scenes of the main couple were really good, I smiled whle watching them.
But the scenes with gangsters, high school students and other ridiculous scenes were terrible, not funny at all! I also didn't like Bong Soon's mother and her friends.
I'd have cut all these stupid and disgusting scenes and left only the parts with the main couple.

The scenes with the main couple - 4 stars
The rest - 1 star
beeesseoul 27 Apr, 2017
IM CRYING THE TWO CHARACTERS PLAYED BY KIM WON HAE HAHAHAHAHAHA the funniest part of this drama so far tbh
alex3 27 Apr, 2017
the main advantage of this drama is cuteness between the leads but even that got boring after some time. the comedy was okayish and the police case was kinda weak. idk i was expecting something better after so many positive opinions i heard.
missiealice 29 Apr, 2017
@frannam
Eu ainda não terminei de ver, mas concordo legal com tudo isso aí. O Gook Do me dava nos nervos pelo jeito todo machista, pelo amor, achei a personagem dele bem pobre e irritante. A mãe da Bong Soon com o marido foi outro ponto desagradável, violência doméstica não é nada engraçado mesmo. Os caras sempre apanhando e parando no hospital foi uma "utilidade" bem idiota (e repetitiva) pros poderes da Bong Soon.
O ponto que pra mim vale/valeu a pena foi a relação entre o couple mesmo. Muito fofos juntos, e eu realmente gostei do Min Hyuk, ao menos até onde vi ele não agiu como machista, não me pareceu fútil, etc.. Achei ele até bem pé no chão, além de excêntrico e mtas vezes cômico. Enfim, bem carismático. O casal em si é carismático, e embora as coisas andem devagar entre eles, é mais isso que ainda me prende, to quase terminando.
frannam 01 May, 2017
@missiealice
Que bom encontrar mais alguém que pensa assim, tentei comentar nos grupos de dramas que participo, mas ninguém parecia ver o que eu vi e me perguntei se estava sendo muito chata. rs É difícil dizer qual foi o personagem mais irritante nesse drama para mim, praticamente nenhum se salvou, até o casal que eu realmente achei fofinho às vezes me irritou com as reações exageradas, principalmente dele, que parecia uma criança que nunca se apaixonou antes (desculpa, é fofo, mas altamente exagerado e forçado kkk). Terminei o drama sem entender qual a real utilidade de tantas cenas dos gangsters, deram muito espaço para eles mas nada em seu plot foi desenvolvido, enquanto a família do prota desapareceu do nada e a história do irmão dele ficou no ar. Mas o pior de tudo foi o roteiro tratar um assunto sério como a violência doméstica de forma cômica, isso é tão errado e sem noção! Me senti muito mal em observar como as pessoas não viam nada de errado nisso e se divertiam com as cenas entre os pais da Bong Soon. Sinceramente, minha opinião pessoal é que esse drama resume-se a um roteiro fraquíssimo, sucessão de erros, personagens mal desenvolvidos e situações ridículas, morrerei sem entender o sucesso que fez, já não aguento mais ler sobre ele nos grupos do facebook, peguei birra mesmo. Enfim, desculpa o livro, como encontrei alguém que pensa parecido, me empolguei pra desabafar. :)
shmatity 21 May, 2017
Those two are the most cute cople <3
I love the acting, the love styory, the mistery was 50/50.
Im recoment the drama, it meks you feel happy watching it!
alexadm81 23 May, 2017
This drama started so cute and funny but as usual, it started to drag during the 12th-13th episode. There were some unnecessary scenes like:

gross scenes with the gangsters, that fake Indian monk, the school gang which used to skip school most of the time, Bong Soon's mother beating her father and taking advantage of him

I didn't like that much the ending too:
She was supposed to stay at home taking care of the twins. Is this how a mother should act? I understand that you have great powers and it's good to use them so you can help people but priorities come first.

Too bad about Gook Du realising way too later about his feelings for Bong Soon.

Even the Bong Soon and Min Hyeok scenes were starting to bore me later because I always felt he was the one who cared much more about her than her about him, maybe it is just my opinion though.

I wished I would rate this at least 4 stars, but there were so many forgettable scenes that I have to rate it with 3 stars.
stellybish 01 Jul, 2017
I finished the drama back in April, but forgot to leave a comment xD
Anyway, it was a really funny one, but I think they went overboard with the comedy sometimes, especially when it came to the gansters.
& I definitely hated Bongson's mother! The way she treated her own daughter and husband was awful!
They tried to make her look like a good character in the end, but she still left a very bad impression on me.
I definitely did not expect the dark theme with the crime, that was enjoyble.
loading...
Loading...