mydramalist.info

aetaneun romance

Official discussion of aetaneun romance

Synopsis
This title has no synopsis yet.

Warning
This page may contain spoilers.
sthar20 11 Jun, 2017
Eu amei esse dorama. Acho que o primeiro passo é não criar expectativas de que tudo tem que ser perfeito, com mistérios, romance, suspense... nem nossa vida é assim. Tem dias, semanas, meses e por que não dizer anos que você para e se pergunta o que tá fazendo kkkk enfim, amei os personagens e só queria que a criança fosse filha dele tbm mas fazer o que... não era.
seoltang 22 Jun, 2017
Podre. História genérica. Mas, por algum motivo, me fisgou no primeiro episódio e me manteve até o final (nem me pergunte). Lee Yu Mi - fofa, porém atrapalhada e nada confiante. Cha Jin Uk - podre também (quero um personagem que haja educadamente desde o início, por favor). PORÉM, Sung Hoon - muito gostoso.
Nos momentos em que ele chega perto do rosto dela, eu queria gritar BEIJA ESSE HOMEM!
poulminjae 28 Jul, 2017
Well, this drama was pretty bad. I gave it 3 stars because I enjoyed couple first episodes. Later I had to force myself to watch it. It was pretty hard to complete it.
neo9000 28 Jul, 2017
Fairly okay as they didnt drag it and kept in the 13 episodes, 10 would have been also okay.
purtysunshine ~ 1 week
Maybe my expectations were just too high. It wasn’t terrible...but it wasn’t anything special either. Followed a very generic story line with a “self-sacrificing for the sake of angst” heroin I just couldn’t get behind. The plot wasn’t organic and there were so. many. flashbacks. I think 1/2 of the drama was just flashbacks. No amount of good kiss scenes could redeem it (especially since they were in the above mentioned flashbacks over...and over). Not worth a watch.
loading...
Loading...