mydramalist.info

ESC to close karolcia955
  • offline

My List

Profile

last active 29 Jul, 2017
gender female
located Poland
born 28 Sep
joined 15 Jul, 2010
contributions 1

Favorites

pi zi ying xiong TV
coffee prince 1 hojeom TV
cain gwa abel TV
gaewa neukdaeui sigan TV
chanranhan yusan TV
kill me, heal me TV
 
Kimura Takuya person
Miura Haruma person
Ming Dao person
So Ji Seop person
Lee Jun Gi person
Ji Seong person
 

Activity

completed 20/20
16 May, 2017
completed 16/16
18 May, 2017
watching 12/16
30 May, 2017
completed 1/1
16 Jun, 2017
watching 14/16
10 Jul, 2017
completed 16/16
28 Jul, 2017

Statistics Compatibility

10 watching  599 completed  32 on hold  23 planned  3 dropped  
667 listed titles    210.5 days watched
Compatibility too low to display
no shared titles

About

22 y/o girl from Poland, in love with Asian culture, music and dramas :3

500th watched title: drama Thank You (2007)

Image Image

Comments

sooneul 05 May, 2016
Wiesz, że jestem już na bieżąco z Supernatural? :D Dzięki za polecenie mi tego serialu ^^ Dean... kocham go, haha :D
sooneul 18 Jan, 2016
Wow! Nie sądziłam, że zaczniesz tam oglądać jakąś drame! Masz na to czas? :D Bo po zdjęciach widzę, że ciągle gdzieś się szlajasz ^^ I nie odpisywałam Ci tutaj na wiadomość, bo w sumie większość tematów już poruszyłyśmy na fb, albo są o dramach, które się dawno skończyły ^^ No i też nie pomyślałam, że tu nawet wejdziesz, hehehe ;D A co do Oh My Venus to była to naprawdę fajna dramka :D I przede wszystkim... zakochałam się w tym trzecim :D To znaczy jak masz tą trójeczkę: So Ji Sub, Henry i Sung Hoon.. :D To pocałunek w szatni. awww ♥ Chociaż chyba do niego jeszcze nie doszłaś, mianhae! :)
emiley 29 Dec, 2015
Hej, dodaję do znajomych ;)
milisia 24 Dec, 2015
Image
milisia 20 Nov, 2015
Młoda XD
no zobaczymy chwilowo magazynuje hajjsy
milisia 20 Nov, 2015
No tak, jednak długość odcinka też robi swoje i nawet przy najbardziej wciągającej fabule, może powodować, że powoli się zaczynasz nudzić no..

No właśnie myślałam o czymś takim: aby podszlifować język, faktycznie go używać, coś pozwiedzać, porobić, zdobyć ciekawe doświadczenie, bo nigdy nie wiadomo co się w cv przyda i w ogóle poznać kraj, kulturę i nowych ludzi, bo nigdy nie wiadomo, a nuż się do czegoś przyda, a i po programie może pokaże się fajna okazja, aby zostać na dłużej :D

Wiesz co, mam masę kumpel co zaczynały od wymiany studenckiej, teraz tam mieszkają, pracują...serio, dostanie tam pracy jest mega łatwe no i chciałabym pozwiedzać, zobaczyć, a przy okazji zdobyć fajne doświadczenie. No i jedzenie <3 po prostu nie chce jechać jako turysta, z wycieczką, co zobaczy to co mu każą, ale serio tam trochę pożyć. A język: uczę się powolutku, nie jest to tragiczny język, ale najgorsze są tony no i nawet jak rozpoznaję już sporo znaków, tak ich kombinacje...aish.. a japoński faktycznie, w sumie jest najprostszy, też ze słuchu najwięcej łapie, koreański też w sumie nie jest tragiczny. No na swój angielski nie narzekam więc :P
milisia 20 Nov, 2015
Kurde 1,5.... ale ogólnie spoko drama? powoli mi się już kończą rzeczy do oglądania wiec szukam czegoś ciekawego :P , a "nawet mi się podoba" to bardziej w sensie: da się oglądać czy serio jest wciągająca?

Hmmm w sumie tylko Achiara jest spoko, chińskie Love me if you dare, oh my venus i glamorous tempation, reszta to takie zapychacze :p
Ooo no właśnie czytałam u innych na profilach o Twojej eskapadzie, powodzenia ci życzę :D dlugo planujesz się tam zatrzymać? kurcze, też mi się marzy właśnie jakieś wyjazd do pracy, ale tak aby przy okazji coś zobaczyć, przeżyć przygodę, może podszkolić jakiś język, a nie wylądować jak moi znajomi w fabryce na taśmie i tyrać, za większa kasę niż tutaj, no ale tak długo się nie da niestety :/
Rozważałam, bo są fajne programy pracownicze w Chinach, ale chyba brakuje mi tego kopa i trochę boję się jechać sama.
milisia 19 Nov, 2015
i jak tam, oglądasz coś ciekawego?
loading...
Loading...