mydramalist.info

ESC to close redwitch
  • offline

My List

Profile

last active ~ 41 minutes
sex female
located POLAND
born 18 Nov
joined 30 Jan, 2010
contributions 4

Favorites

maou TV
minami sineyo TV
bloody monday TV
 
Oono Satoshi person
Ikuta Touma person
Narimiya Hiroki person
Yeon Jeong Hun person
Seong Min person
Song Jae Rim person
 
Tomoe Hotaru character
Kou Seiya character
Kuran Kaname character
Sebastian Michaelis character
Hatake Kakashi character
Levi character
 

Activity

completed 12/12
21 Aug, 2017
completed 16/16
30 Aug, 2017
completed 16/16
06 Sep, 2017
completed 13/13
15 Sep, 2017
completed 12/12
19 Sep, 2017
watching 18/20
~ 1 day

Statistics Compatibility

17 watching  412 completed  6 on hold  36 planned  2 dropped  
473 listed titles    157.2 days watched
Compatibility too low to display
no shared titles

About

Comments

milisia ~ 1 week
Ech czyli jedziemy na jednym wózku rozpaczy XD to niedobrze :P
milisia ~ 3 weeks
Po staremu , nadal odkładam na wakacje życia, więc bieda totalna :P może u ciebie dzieją się jakieś wow wow rzeczy? :P
milisia ~ 3 weeks
:>
milisia 20 Apr, 2017
I jak tam postępy w magisterce? XD i jak z pracą? no ja wiecznie też szukam i też rzuciłam poprzednią lel XD
milisia 15 Mar, 2017
To ja się zapytowywuje co słychać? A u mnie różne, kwadratowo i podłużnie, ale sobie jakoś powolutku żyję, bardziej mnie ciekawi co tam u Ciebie? :P
milisia 13 Mar, 2017
:>
milisia 13 Aug, 2016
Ach, ależ oczywiście, że wiem o tym, dlatego odmówiłam. Koleś mnie zapewniał, że wcale nie chodzi o wykręcanie niebotycznych wyników, bla bla bla...pieprzenie :/ a jakby przyszło co do czego, to kiepsko z wypłatą, bo z księżyca się przecież nie weźmie ten hajs.
No mnie do fundacji chcieli, ale na wolontariat i takie...ech :/ wszędzie gdzie fajnie, to za darmoszkę bez perspektywy zatrudniania :/
milisia 11 Aug, 2016
No właśnie, miałabym już dawno, ale srsl? Kasa? Pośrednictwo pracy, gdzie sama siedzisz w biurze, a jak nie daj boże się coś stanie tym w Holandii to musisz przez Wawę to ogarniać, sama? Ostatnio byłam na rozmowie w agencji nieruchomości, koleś chciał mnie zatrudnić. Ale serio, nie nadaję się do wciskania apartamentowców, odpowiadania za wielotysięczne kontrakty, pisanie umów...on mnie nauczy...,ale ja będę rzygała z nerwów po nocach. Jeszcze do mnie wypalił, że "mam "biedne CV", ale się ulituje...jak rozumiem te parę lat w różnych robotach zrobiło się samo :/

Tak, też mnie wkurza to "to zmień pracę jak ci się nie podoba"..bez jaj :/ jeszcze w czasach, gdzie pracodawcy też nie są tacy fair, na jakich chcą się kreować. A wręcz przeciwnie, wszyscy robią w konia wszystkich, i tym uczciwym, najgorzej robotę znaleźć.No, ale czekam, liczę, że ta mi wypali, przynajmniej pół roku hajsu na odłożenie, a potem się zobaczy co dalej.

No Znaniecki miał klawe życie. Też chciałabym rozwijać się naukowo, ale wbić się na uni to tylko po protekcji, wieczna walka szczurów i tak dalej...nie na moje nerwy.
loading...
Loading...