mydramalist.info

wo de shao nü shi dai

Official discussion of wo de shao nü shi dai

Synopsis
This title has no synopsis yet.

Warning
This page may contain spoilers.
myunngsoo 21 Jul, 2017
One of the best movies that I ever seen in my whole entire life.
Basically in the beginning of the movie I was questioning myself of why the movie is so loved because I thought that it was so average.
But as the movie goes I started to feeling as if I was exactly in that scene with those characters. By the end I was totally absorved by the movie and I literally cried my life (my eyes still hurting because I cried so much and I'm not someone that cries easily lol) .
The movie catch you up in an indescribable way. Definitely one of the best surprises that I ever seen. Now I understand why it's so loved haha.
My congratulations to the director and the screenwriter for making everything happens so smoothly. My congratulations to everyone on the cast for acting so perfectly for the respective role.
Definitely a masterpiece!
5 stars
purtysunshine 20 May, 2018
LOVED IT! It had a fairly predictable plot but still packed a significant emotional punch at the big reveal. So cute. So sweet. Carries with it all that nostalgia of first love. Wonderfully written and the acting was superb. A+!
eunhye 29 Sep, 2018
It was really good! I felt like I'm watching Reply 88 again but with adequate ending this time. Song Yun Hua looks so much like Hyeri. And Xu Tai Yu completely stole my heart.
missiealice 08 Oct, 2018
Ai gente, ameeeei. Eu nem sei quando foi a última vez que um filme me emocionou (até pingou umas lágrimas) por conta do romance em si, e não por algo super sad tipo morte e tal. O que significa que tocou fundo, achei muito lindo e tudo bem bolado. Atuações, ambientes, texto, cotidiano escolar bem fácil da gente se identificar e se sentir nostálgica, várias situações engraçadas e realistas. Além do romance sensível, o enredo é ótimo, tem drama, comédia, lições de vida, e cenas das quais eu acho que a gente não esquecerá fácil nessa vida de dorameira. Ou seja, já podemos facilmente considerá-lo um clássico. Vale muito a pena assistir. Já tá guardado com carinho no meu coração.
Aaaaaaaaaaa MEU REINO POR UM DORAMA, mas com os mesmos atores e equipe envolvida porque fizeram um trabalho incrível.
loading...
Loading...